Obserwatorzy

niedziela, 20 lutego 2011

WIOSNO!

Pierwszy wpis na blogu bardziej poświęcony modzie niż hand-made. Dzisiejszy zestaw chyba jednak będzie musiał poczekać do wiosny, bo patrząc za okno odechciewa mi się strojenia i wolę narzucić na siebie sweter. Chociaż kto wie, może będzie mnie można zobaczyć tak na najbliższej imprezie. Skórzana kamizelka to mój ostatni second hand'owy łup i pokochałam ją od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieję, że wybaczycie zdjęcia w domu, ale na razie nie mam możliwości zrobienia czegoś na dworze.





Spódniczka/skirt - SH (Vero Moda)
bluzka/top - Reserved
Kamizelka/waistcoat - SH
Bransoletki/bracelets - no name
Body chain - DIY
Ear Cuff - DIY
kolczyki/earrings - House, Primark 

Na koniec pochwalę się jeszcze prezentem osiemnastkowym od najlepszej przyjaciółki:


Ear Cuffs - DIY

Jeżeli ktoś ma ochotę na body chain lub cudeńko na ucho takie jak na powyższych zdjęciach, to jest na sprzedaż pod numerem gg - 7161877  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz